JENARO GISASOLA EHUko fisikako irakaslea eta zientzien didaktikan erreferentea
- “Ikasle batek DBH buka dezake fisika eta kimika ikusi ere egin gabe”
- “DBHko irakasle eta ikasleen aurrerako begirada hautaprobak iluntzen du”
- “Hautaproba eta Pisa eguna eta gaua bezala dira: lehenengoa zaharkituta eta edukietan oinarrituta; bigarrena, berriz, oraingoa eta prozedura eta jarreretan oinarrituta. Denek dakite eta inork ez du konpontzen”
KOLDO MENDIA Zurriola ikastolako teknologia irakaslea
- “Nik ez nituzke ordu gehiago emango beste era batera baizik.”
- “Teoria asko ematen ohitu gara. Guretzat ikasle ona da, adibidez, gorputzeko hezur guztien izenak ondo errepikatzen dakiena, baina praktika aplikatzea falta zaigu. Gure errua da horrela ikasi dugulako, memorizatuz eta erakusteko praktikaren egokitasunaz zalantza egiten dugu.”
- “Zientzia ordu gehiago ipinita ere, erabiltzen den metodologiak ez badu ikaslea pentsatzera bultzatzen, ez dugu ikerlari gehiago lortuko”
- “ Gehiago erakustea baino garrantzi handiagoa du nola erakutsi eta puntu honetan ahuldadea azaltzen dugu ”
- “Ikasleei ez diegu erakusten pentsatzen eta ondorioztatzen; metodo zientifikoak geletan lan egiteko beste modu batzuk behar dituela pentsatzen dut”
Gauza asko eginak daude, erabili; eta denbora gutxi badugu ere zertxo bait egitea, ez-egitea baino hobea da.
No hay comentarios:
Publicar un comentario